Neprofitna smo udruga bez nema zaposlenih, riječ je o čistom volonterizmu. Prošao nam je projekt kod Ministarstva i pred
potpisivanjem smo Ugovora.
1) Kako ustrojiti evidenciju radnih sati volontera? Vodili bi u kompjuterskoj formi, a po završetku mjeseca excel tablicu-evidenciju bi isprintali, potpisali, pečatirali, orginal zadržali za sebe u registratoru, a kopiju dostavili knjigovodstvu. Je li takav oblik vođenja evidencije prihvatljiv?
2) Dosad smo funkcionirali kroz donacije članova te iznosom sredstava koje nam je odobrio Grad kroz natječaje. Da li ako iznosom dobivenim apliciranjem kroz natječaje premašimo granicu od 230.000 kn, hoćemo li postat obveznici pdv-a ili se to odnosi samo na prihod od prodaje usluga i roba?
Takav oblik evidencije je u redu (osim ako donator ne precizira drugačije).
Donacije tj. projektna sredstva se ne računaju kao prihod.